Alla inlägg under april 2013

Av Malin Hedman - 30 april 2013 16:37

Tur ja har familjen som få ta hand om mä' nacken ä helt paj :( värk värk värk.. Snyft!!

Av Malin Hedman - 30 april 2013 11:48

Visa dina finaste tidningar!
Jag klarar inte av att slänga de flesta av mina tidningar! Men förena nytta med nöje! Sätter mina favoriter i trälådor på väggen! både förvaring och fint! Beroende på säsong kan man variera omslag, påsk, vår, jul osv..

Av Malin Hedman - 30 april 2013 09:33

Så himla roligt att få fira Valborg med flera ur familjen!! Tyvärr saknas några men när man bor långt ifrån varandra blir det ju så!!
Men mamsen kommer å två syrror och lille Sam!!

Nåt annat kul är att flera runt mig visat intresse för fitline! Eftersom ja vet hur bra man kan må av den blir ja ju superglad!!
Får se vilka som provar!! Spännande!!
Fördelar vi fått som provat ( beroende på vilka problem vi haft)

Piggare
Bättre hy
Mindre värk
Bättre sömn
Mindre exem
Ingen astma
Mindre huvudvärk
Ökad lust
Ökad ork under träning
Fint hår
Mindre PMS
Mindre mensvärk
Viktnedgång

Detta vad ja kommer på hos mina vänner inkl mig som druckit ca 4-5 månader!!

Av Malin Hedman - 29 april 2013 09:06

Ojoj varför går det inte sova trots man ä koma-trött...
Gissar det är jordgubbsvinets och nackens fel att inte ens igår kunna sova!! Vaknat varje timme, drömt massa å allmänt orolig!!
Blir helt klart å sova lunch idag!!
Nacken är hemsk... Ingen flush trots 10 skopor activizer å så brukar de bara va när det är riktigt illa på insidan!!
Billie är sur på mig för att ja varit borta!! Han liksom tittar på mig med en anklagande blick.. Haha.. Nåja, får väl smöra mig poppis igen!!

Ha en bra dag allihopa!!

Av Malin Hedman - 28 april 2013 19:55

Oj oj oj vilken helg det varit!!
Ett gäng grymt härliga å laddade tjejer flyttade ut i bunkern.. God mat, massa tjatter, kärlek i överflöd och en flamingo!!
Vi har dansat, sjungit, shoppat, blivit bestulna..
Nu är man helt knäckt men lycklig och nu längtar ja som en galning efter mina killar som är påväg hem från Skell....
Bjuder på lite bilder från stockholmshelgen!!

Av Malin Hedman - 26 april 2013 10:20

Ska man tro man har allt??

Av Malin Hedman - 26 april 2013 08:51

Japp då ska ja be björnen att lösa upp lite knutar inför helgen!!
Fatta idag åker vi till Sthlm ja å tjejerna!
Asså fatta ja ha världens bästa tjejkompisar å många av dom hänger med!! Det ä ju dröm-bra!!
Har en hyfsad nack-dag oxå!! Å världens finaste pojkar! 3st... Känner mig så lyckligt lottad! Så då kan jag glömma att ja fick för lite pengar av fsk denna månad! De ordnar sig!!
Sen ska förmodligen en tjej på förskolan börja me fitline och ja vet ju hur bra hon kan få börja må! Så jag ä så glad för hennes skull!!
Kärlek till er alla ( hoppas ni inte spyr av allt gulligull ) hihi

Av Malin Hedman - 25 april 2013 09:44

Japp, nu ha vi alla utemöbler vi behöver!! Äntligen!
Underhållsfritt blev det!
Sköna matstolar till stora bordet på framsidan, å en liten loungegrupp.
Å en frukost/lunch grupp till baksidan!!
Lite piff å blommor så kommer de bli toppen!!

Ovido - Quiz & Flashcards