Alla inlägg under juli 2014

Av Malin Hedman - 21 juli 2014 07:39

Haft äran att få pröva bic soleils Bella engångshyvlar! Buzzador som jag är får man chansen å pröva produkter och även låta ens vänner pröva!
Dom kommer i trepack och kostar ca 60kr och varje hyvel kan användas 10-15 ggr..
Ja gillar dom.. Ä sjukt less på att behöva betala massa för nya blad till min Venus!

Övrigt njuter (och svettas) vi av den norrländska underbara sommaren!! Ha nog aldrig svettats så mycket i mitt liv!! Å vi ha prövat 7 olika stränder hittills!!

Svettiga kramar

Av Malin Hedman - 2 juli 2014 17:03

Hej hopp!
Minstingen fortsätter rymningsförsöken! Igår när ja & svärmor stod och pratade ute i trädgården så tog han bobbycaren i bara blöjan & drog än en gång till lekparken!
Kastade mig på cykeln i bara sockar och i lekparken stod han bredvid en annan mamma! Jippi! Känner mig som världens bästa mamma! Inte blev de bättre då blöj-ungen vägra följa & jag fick jaga honom... I sockar!

Nåja, anledningen vi hade besök denna gång var att svärfar skulle hjälpa till med uterummet :) Jippi nu är det uppe! Mycket jobb kvar med massa målning, takläggning mm men kolla så fint det är!!


Till sist! Note to self!!
När du ska lukta om grädden är sur, tryck inte för hårt!!



Trevlig semester!!

Ovido - Quiz & Flashcards