Direktlänk till inlägg 23 mars 2015

Värk, buzzador å roligheter!

Av Malin Hedman - 23 mars 2015 09:33

Är så tacksam över livet! Det händer saker runt mig som gör ont i hjärtat, så tänker uppskatta livet varje dag!
Har det ju faktiskt hur bra som helst! Förutom värken, och den tar jag... Då resten är så bra! Vem bryr sig om trasiga bilar å trasiga nackar då det finns hemska sjukdomar, krig och svält! Har två grymt fina barn å bästa mannen! Underbar familj å fantastiska vänner!
Det mesta händer på avstånd.. Men den förjävliga sjukdomen c... Vill inte ens skriva ut den! Drabbar även de mest fina människor :(

Jag och mannen firar 10 år tillsammans i maj och jag är fortf kär i han!! Vi ska fira med att åka med ett annat par till Budapest å bara å mysa å äta gott!
Faktiskt ska vi till Sthlm om två v och bo på häringe slott! En gratis övernattning! Och hälsa på min fina vän Helonkan som bor utanför Vaxholm! Vi har Ju ingen fjällstuga att åka till på påsk och brukar va ensamma kvar i kvarteret ;) så nu drar vi helt enkelt iväg! Kidsen ska få vara med bästa farmor å farfar!


Måste ju få byta helt ämne nu när jag ändå är igång och tipsa om en produkt jag fått prova som buzzador!
Eucerins in-shower lotion! Så smidigt att smörja in sig i duschen, skölja av sig och sen torka å hoppa i kläderna! Inget kladd och går på ett kick!
Är extremt torr på benen och där behöver ja ibland lite extra! Men resten av kroppen räcker den utan problem! Känns len å doftar fräscht!





Vi använder den hela familjen! Även mannen å kidsen!


Nu ska jag vila! Ta hand om varandra och njut varje dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Hedman - 18 maj 2015 08:34

Fredag begravning, måndag Budapest! Det svänger kan man säga!! "Såg" Pia överallt i Budapest! Så hon var i tanken!! Nu är vi i alla fall tillbaka i lunken efter ett massa rännande! Och min nacke jublar!! Vila, vila viiiila är det som gäller! ...

Av Malin Hedman - 8 maj 2015 22:45

idag upplevde jag min första begravning! Vet inte vad jag riktigt förväntat mig, men det var både finare och sorgligare än jag föreställt mig! Familjen hade ordnat fantastiskt och min vän höll helt makalösa tal! Även maken höll roliga och gripande ta...

Av Malin Hedman - 1 maj 2015 18:13

Glad första maj på er allihopa! Nu är våren officiellt här... Med regn och rusk ;) Hade en härlig kväll i uterummet med goda vänner! Massa god mat, lite vin och majbrasa på området! Ha ju så roliga vänner så blev många asgarv!! Barnen tyckte oxå ...

Av Malin Hedman - 21 april 2015 11:35


Familjen var här allihop i helgen!! Jättemysigt med sol, grillning å go-fika! Systersonen Sam har fyllt 2 år och skulle firas! Var på massagen idag! Känns bra... Och hur gullig är min massör Jannike!? Å duktig!! Umewellness!! Jag fick en nack...

Av Malin Hedman - 16 april 2015 19:30

Ber om ursäkt för min frånvaro.. För några veckor sen insjuknade en väldigt nära väns mamma! En sån här kvinna som är snäll mot alla. Som sätter spår hos en! Min väns mamma var varit hos oss många gånger! Tom varit barnvakt till våra barn! Ja har i...

Ovido - Quiz & Flashcards