Alla inlägg under november 2013

Av Malin Hedman - 28 november 2013 22:00

Har inte mycket till övers för min nacke just nu!!

Av Malin Hedman - 26 november 2013 17:48

Äntligen fick vi ihop en dejt jag å min barndomsvän Johanna! Även den Johanna som tipsat mig om bästa fitline!! Blev go-pizza på Vezzo!! Mums!

Hade bestämt mig för jul-bak med barnen ikväll & hyfsat smidigt gick de ändå! Billie fick äta deg & kasta pepparkaks-formar å Eddie var riktigt duktig på både kavla å pynta!!

Billie blev en aningens kladdig & fick hoppa i badet!! Luktade lite "rumpa" oxå!
Tänkte.. Ahhh, njuta en stund & vila framför brasan!!
Sniff sniff.. Vad ä de som luktar!? Luktar liksom..... Rumpa?!
Men vartifrån?!... Från mig?!

Jo då! Bar smuts-killen på armen till badet! Å hans rumpa lämnade en otrevlig odör på ärmen.. Uääää..

Trevlig kväll gott folk!

Av Malin Hedman - 25 november 2013 10:41

Just nu har barnen en bra period!! Visst, Eddie pratar oavbrutet.. Å Billie äter dåligt! Men dom är mest glada å goa! Billie har blivit en mys-gubbe & sitter gärna i knäet & delar ut pussar å kramar!! Eddie har ju varit snäll länge nu!! Flera månader!!
Jag bara njuter!

Jag & Eddie var på bio igår & såg "Turbo"... Mycket gullig film!

Vi har även julpyntat en del i helgen!! Blir en vit/silver jul iår! Var ju röd förra året!
Här är några axplock!

Har haft några jobbiga nack dagar & nu är det riktigt illa! Sitter med halsduk inne och håller tummarna det blir bättre snart!! Blir direkt tröttare å känner mig helt slut! Typiskt nog jobbar Laban sent!! Men de ä bara å bit ihop!

Skitvärk :/

Nåja ska inte klaga! Känner någon som har det riktigt jobbigt nu :(

Tänker på dig!!

Av Malin Hedman - 13 november 2013 17:12

Oj vad vad ja gillar å ta kort! Märker det när man inte kan det!!
Är inte lika roligt och bara skriva utan bilder till!!

Telefonen fladdrar inte efter lagningen, men kameran är stendöd
:(

Men har haft en ovanligt bra nack-vecka så ja försöker koncentrera mig på det!! Är pigg &så!! Underbart! Är rätt säker på att jag kan tacka fl för det!!!

Nåt som förvånar mig är att jag fått en hel del negativa reaktioner på att jag dricker detta kosttillskott!!,?? Förstår inte vad som är fel med att äta vitaminer, näring & mineraler!! Särskilt när jag inte mått såhär bra på flera år!!
Min ibs är som bortblåst, hej då magont & svullnad & kramper..
Mensvärken knappt nån alls!!
Mindre huvudvärk, härlig sömn & mycket piggare!
Vänner har blivit av med exem & PMS & kommit ur utbrändhet!!

Min gulliga granne som druckit några veckor känner sig redan piggare & varmare & hennes jobbiga höft har inte varit liks ond!! Häftigt tycker jag!!

Nåja, man får ju såklart tycka vad man vill!! Men det är bara näring!! Lyx är att man får fina resultat & att man inte kan överdosera någonting!!

Tillbringat många dagar med min Lena! Måste passa på innan hon börjar jobba!!så himla mysigt!! Hängt på hennes soffa & hon har hängt på min!!

I helgen ska jag å ett gäng grymt coola, snygga & roliga brudar ut på stan å ha skoj!! Helena har fixat rum på scandic så ja, hon & Lena ska sussa där å ha sovmorgon å hotell frukost!! Jippi!!

Av Malin Hedman - 5 november 2013 09:23

Ojoj vilken lång höst!!
Första delen var helt underbar med sol & frisk luft.. Tyvärr har den övergått till grått & regn.. Konstigt nog har jag ett pigg-il just nu!! Måste ju va fitline!! Varit pigg i några dagar nu! Sååå skönt!
Var utan fl i två dagar i ett glapp med produkterna!! Å shit då känner man skillnaden!! Huvudvärk from hell, rå trött å mer värk!!
Har ju så pass ont ändå så hade glömt hur ont ja hade innan!!

Nu väntar en vecka då Laban inte jobbar så sent, besök av vänner, & i helgen kommer svärisarna!! Blir kul, var länge sen vi träffade dom så man börjar ju sakna dom!! Ha ju dom bästa svärisarna!

Laban va ju borta i helgen å då kom mamma hit å hjälpte mig med barnen å höll mig sällskap... Så skönt!! Tack mamsen...
Längtar efter pappa oxå!! Var alltför längesen!!

Det har gått ett år sen min barndomsvän förlorade sin lilla Dennis 1,5 år till helvetes-sjukdomen cancer.. Tänker på dom mer än dom vet!! :( Tiden går så fort..

Ta hand om varandra!!

Börjat jul pynta så smått!!

Ha en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards