Alla inlägg under april 2015

Av Malin Hedman - 21 april 2015 11:35

Familjen var här allihop i helgen!!
Jättemysigt med sol, grillning å go-fika! Systersonen Sam har fyllt 2 år och skulle firas!

Var på massagen idag! Känns bra... Och hur gullig är min massör Jannike!? Å duktig!! Umewellness!!
Jag fick en nackkrage från back on track som ska hjälpa läkning och ge värme!!
Alltså fick den! Så lyxigt!!

Här är den

Lyssnar samtidigt på Bingo och Katrins pod.. Jättekul!!
Är lite sol-dis just nu men ändå ganska varmt!!

Ha en bra dag! Kramar

Av Malin Hedman - 16 april 2015 19:30

Ber om ursäkt för min frånvaro.. För några veckor sen insjuknade en väldigt nära väns mamma! En sån här kvinna som är snäll mot alla. Som sätter spår hos en! Min väns mamma var varit hos oss många gånger! Tom varit barnvakt till våra barn!
Ja har inte kunnat skriva för att allt låter fel! Går inte att föreställa sig hur min vän haft det, att gå på 7 veckor från "frisk" till att lämna världen på långfredag! Skit-j-a äckel cancer :'(

Nu hoppas jag på nåt sätt finnas där för min vän! Känner hela familjen och tänker på dom varje dag!

Ångesten och rädslan. För ens nära och en själv kommer krypandes och värker i bröstet!

Haft galet ont i nacken oxå! Kämpar med rehab och det känns!

Är i alla fall så tacksam för allt jag har!! Ska verkligen njuta allt jag kan av den tid jag har med de mina!!

Nu ska ja heja på saik som är i SM-final.. Fast just nu ser match 2 lite mörkt ut :/

Ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards