Alla inlägg under mars 2015

Av Malin Hedman - 23 mars 2015 09:44

Asså denna unge!!
Hans ögon trollbinder mig!!
Ärvt dom av pappa sin!

Av Malin Hedman - 23 mars 2015 09:42

Vi brukar åka till Sthlm tillsammans vårt tjej-gäng! Men pga av tidsbrist och lite skral kassa bestämde vi att åka till Lycksele istället!!
Men oh my vad kul!! Skönt å bo på hotell med spa, restaurang och nattklubb på samma ställe!!
Vi badade, softade, åt grym mat, drack vin & dansade!! Skitkul!

Solen lyste på oss i badtunnan!

Fina Malin!!

Vackra Frida!

Snygga Helena!

Heta Lena!

Å så jag!!

Tack hotell Lappland! Vi ses igen!!

Några flickor ( är vi flickor än? Eller tanter?) saknades tyvärr! Men dom fanns med i tanken!!

Av Malin Hedman - 23 mars 2015 09:33

Är så tacksam över livet! Det händer saker runt mig som gör ont i hjärtat, så tänker uppskatta livet varje dag!
Har det ju faktiskt hur bra som helst! Förutom värken, och den tar jag... Då resten är så bra! Vem bryr sig om trasiga bilar å trasiga nackar då det finns hemska sjukdomar, krig och svält! Har två grymt fina barn å bästa mannen! Underbar familj å fantastiska vänner!
Det mesta händer på avstånd.. Men den förjävliga sjukdomen c... Vill inte ens skriva ut den! Drabbar även de mest fina människor :(

Jag och mannen firar 10 år tillsammans i maj och jag är fortf kär i han!! Vi ska fira med att åka med ett annat par till Budapest å bara å mysa å äta gott!
Faktiskt ska vi till Sthlm om två v och bo på häringe slott! En gratis övernattning! Och hälsa på min fina vän Helonkan som bor utanför Vaxholm! Vi har Ju ingen fjällstuga att åka till på påsk och brukar va ensamma kvar i kvarteret ;) så nu drar vi helt enkelt iväg! Kidsen ska få vara med bästa farmor å farfar!


Måste ju få byta helt ämne nu när jag ändå är igång och tipsa om en produkt jag fått prova som buzzador!
Eucerins in-shower lotion! Så smidigt att smörja in sig i duschen, skölja av sig och sen torka å hoppa i kläderna! Inget kladd och går på ett kick!
Är extremt torr på benen och där behöver ja ibland lite extra! Men resten av kroppen räcker den utan problem! Känns len å doftar fräscht!





Vi använder den hela familjen! Även mannen å kidsen!


Nu ska jag vila! Ta hand om varandra och njut varje dag!

Ovido - Quiz & Flashcards