Alla inlägg under februari 2015

Av Malin Hedman - 25 februari 2015 10:13

Min mammografi visade inget oroväckande! Knölen jag känt under blåmärket var en bröstkörtel!!
Skönt!!

Jippi!
Å Eddie hörde bra efter att ha dammsugat örat!! Hihi...

Av Malin Hedman - 25 februari 2015 10:06

Varit mycket nu... Allt kommer ja inte skriva om!! Men mina tankar är lite någon annanstans så tycker det blir svårt att skriva..

Iaf har stackars Billie varit sjuk igen!!
Han har kräkts å är förstoppad.. 3e omgången sen jul..

Här kämpar han med poopet efter ha fått rump-medicin.. :(

Men haft en trevlig helg med mina systrar och mamma i Sthlm...
Vi har ätit.. Å ätit... Å ätit...
Å druckit goda drinkar!
Bästa drinkarna är helt klart på vampyre lounge!! Slurp!

Första kvällen åt vi på kohpanang

Grymt god räksoppa!! Stark å suuuuupersmarrig!!

Cool inredning oxå! Och trevlig personal!


Nästa dag blev det lunch med två av mammas trevliga systrar som bor i Sthlm! Blev mongolian barbaque.. Även det grymt gott!!

Sen medan resten gick på stan ( klarar ju inte det) så gjorde ja faktiskt lite snygga ögonfransar!!

Sjukt skönt att slippa mascaran!! så här ser ja ut idag helt osminkad!

På kvällen blev det grym hjortfilé på Timmermans!!

Sen efter lite fixande av oss brudar skulle vi gå ut!! Det snö/regnade.. Var fullt överallt så det blev mest ett enda letande innan vi gav upp å gick hem.. Haha allt kan inte gå vägen

Här är systrarna!!

Tappade rösten därnere.. Å nacken är riktigt arg på mig!! Men de få det vara värt!!
Mest sovit, vilat sen jag kom hem & varit på massage hos bästa Jannike!!

Snygga systrarna å snygga mamma!!

Borta bra men hemma bäst! Älskar mina tre killar!!

Ha en bra vecka och ta hand om varandra!

Av Malin Hedman - 2 februari 2015 09:41

Provat rituals nagellacksborttagning..
Bäst hittills!!

Snygg förpackning!

Doppa, vänta, dra upp!!

Resultat!!
Hade tre lager rött lack som är riktigt svårt att få bort!
Jag är nöjd!!


Övrigt ska jag med Eddie 7år på öronmottagningen idag!
Han hörde inte perfekt på ett öra hos skolsköterskan! Så nu ska vi se vad öron säger!!

Av Malin Hedman - 2 februari 2015 08:16

fröknäcket är godkänt! Kanske inte lika gott som Lchfklubbens men bra nära!! Tro ja skippar solrosfrön helt nästa gång!!

Druckit min fitline morgondrink och värmen sprids då cirkulationen kommer igång!! Så skönt!
Nu frukost!!
God morgon!

Av Malin Hedman - 1 februari 2015 10:40

Japp, har nu kommit över min flopp vid bakningen! Så gör ett nytt försök!
Denna gång fröknäcke!
Är en sucker för hårdbrödmackor! Å efter provat Lchfklubbens fröknäcke, försöker jag mig på att baka själv!

Detta recept fast tog 50/50 solrosfrön & pumpafrön för att jag älskar pumpafrön!!
Håll tummarna nu!!

Haft mycket bokat & haft mått sådär så skrivit lite lite på sistone! Igen.. Hihi
I alla fall varit en till gång på massage hos jannike! Denna gång tog hon även armarna!! Gjorde sjukt ont, men ack vad det funkar! Armarna känns lättare & rörligare!!
Ska unna mig en gång i månaden att gå dit! Blir för dyrt annars!! Men skulle lätt gå en gg i veckan annars!!

Var på trevlig fest hos en granne igår! Hon fyller unga 30 bast å vi fick va med och fira!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!!
Puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards