Alla inlägg under februari 2014

Av Malin Hedman - 28 februari 2014 07:58

God morgon, passar på medan mina pojkar leker tillsammans i Eddies rum! Discolampan på å radion på högsta volym ;)
Har en härlig flusch, känner hur blodcirkulationen kommer igång! Va gjorde ja utan denna näring?
Ikväll åker vi till Sthlm!! Är sjukt peppad samtidigt som ja är orolig för nacken :/..... Har fortf så ont :( äh de måste gå! Får ta det lugnt helt enkelt!!
Hade hoppas på sol å plusgrader med verkar inte bli så!

Ha en underbar fredag! Jag ska få umgås med världens bästa tjejer som tar hand om mig! Lyx lyx!!

Kraaam

Av Malin Hedman - 27 februari 2014 20:38

Åh idag droppas de sista antibiotika dropparna i ögonen! Imorgon får ja tvätta ansiktet och sminka mig!! Jippi!
Har haft en hell vecka efter min rehabträning! Har ju alltid skitont men i veckan ha de varit i de närmaste olidligt :( men hoppas det är åtminstone de normala onda i helgen då ja åker till Sthlm me tjejerna! Tänker va sjukt försiktig med vad jag gör så ja inte blir sängliggande! Men längtar så efter att få mysa med dom!

Snart är det helg :) kram på er!!

Av Malin Hedman - 25 februari 2014 10:19

Hmm ja rehab träning ska va bra! Men just nu ha ja så ont ja vill grina! Måste nog sova en stund! Så ja slipper känna! Tack å lov för fitline annars hade ja inte klarat dagen!! Solen lyser men ja orkar inte ut:(
Suck :/

Av Malin Hedman - 23 februari 2014 22:10

Jajjemen! Nu är det gjort! Laserbehandlingen är avklarad och JAG SER!!!! Fick lugnande & själva behandlingen va klar på några minuter! Såg hyfsat på en gång! En timme senare hemma kom smärtan!! Oh svit va ont de gjorde, sved å brann å rann.. Lite ångest måste ja erkänna!! Ca tre h va det illa men sen blev det sakta bättre, och dagen efter inget ont alls!! Galet! Torra blir dom å den kan ta några veckor innan de går över!! Men vilken frihet! Ovant att inte ta ut nåt på kvällen! Har haft linser sen i åttan!!

Helgen har gått åt till att fixa lite hemma! Alltså jag är arbetsledare & gubben jobbar som en tok! Han e duktig han! Ny garderob & möblering i Eddies rum!

Underbar lampa i köket

Eddie har en jobbig osäker period, liksom lite tonåring! Känslig & arg & ibland helt underbar!
Så han sover nu på en madrass på golvet i vårt rum! Han fes just så ja å Labbe höll på spy!! Uäää ;)

Nåja!! Nu ska det sovas! Nacken ä skit å ögonen trötta!

Såhär vacker var jag två första nätterna

God natt!!

Av Malin Hedman - 19 februari 2014 15:34

Fick åka två svängar till norrlandskliniken idag! Först till läkaren då vi diskuterade ev sjukersättning! Han tycker det är dags att söka! Då tyvärr vi inte hittat nåt som funkar för mig :/
Gissar försäkringskassan inte kommer godkänna så jag är inställd på avslag!
På em. va de dags för min nya mini-träning! Har sjukt ont just nu men de ä bara å bita ihop!
Men det som upptar min hjärna mest just nu är ögonlaser imorgon!! Iiiiii va nervös ja är!! Puh!! Imorgon denna tid är det klar och jag är hemma!!

Då blir det en v utan smink & inte tvätta håret! Så blir perfekt å åka till Sthlm när veckan ä slut å få bli ren & sminka sig!! Å umgås med ett gäng toppen-tjejer!! Vi har bokat bord på Grill som tydligen ska va grymt!!

Nej nu hämta barnen!! Ha en bra onsdag!!

Av Malin Hedman - 17 februari 2014 14:58

Sitter i soffan! En timme tills barnen ska hämtas! Diskmaskinen är ren & otömd & diskbänken svämmar över!
Vart är orken?
Jo, hade trevligt på Ann & Patricks fest i helgen! Svängde dom lurviga & sen 3 km promenad hem till sovplatsen!
De var värt det! Men nacken ä ICKET nöjd på mig nu!

Njut ni som inte har ont jämt! Å kram till er som tyvärr vet hur det känns!!

Ovido - Quiz & Flashcards