Alla inlägg under juni 2013

Av Malin Hedman - 30 juni 2013 22:32

Vi hälsade på min pappa & hans fru Åsa.. Efter en två timmars bastubadande med morfar var Eddie såld! Han har följt honom som en hund idag! Å suttit i knät osv.. Jättekul!




Blev bad oxå i "stora" poolen :)

Efter för lite sömn på två sova borta nätter pendlade Billie mellan charmtroll å gnällunge..



Nu sovdags!! Gott natt!!

Av Malin Hedman - 28 juni 2013 21:13

Killen som fått ett tält av farmor å farfar!! Sover nu natt två i det

Av Malin Hedman - 28 juni 2013 15:47

Så roligt Eddie å kusin Molly har!!

Av Malin Hedman - 28 juni 2013 13:59

Oj vilken kväll igår! Sjukt roligt med underbara vänner!
Dans å snack å mys å vin..
Bjuder inte på några bilder dock då dom jag tog är lite väl roliga :)

Idag lite bakis men glad! Ätit go-pizza på Dallas me mamsen å mannen.. Nu påväg till svärisarna å killarna våra!
Ska tigga till mig lite massage då nacken inte gillar mina dans moves igår! Tur man inte ser sig själv när man rockar loss :) å att alla runt är förfriskade å förhoppningsvis inte kommer ihåg mig :)

Av Malin Hedman - 27 juni 2013 14:56

Skell here we come!!

Ja å barnen får åka fin-bil!!
Crisses Volvo xc 60!!!

Av Malin Hedman - 27 juni 2013 09:35

Ikväll blir det festival i Skellefteå för mig!!
Tyvärr kom regnet men hoppas än på uppehåll!
Ja å barnen ska åka med Helena å Crisses bil... Spännande!

Synd bara att nacken ä så mycket sämre i detta väder! Nåja goa vänner kommer överväga såklart!
Längtar! Tills vi är framme!!

Några bilder från igår då solen lyste!!

Go-unge!!

Av Malin Hedman - 25 juni 2013 19:35

Tro faktiskt det kan räknas som äng nu även om allt jag sått inte ännu hunnit komma!!

Lyxigt å mysigt att ha en bakom huset!!

Litet urval av de som växer just nu..

( va händer med mig?! Växter å ogräs på hjärnan, blivit tant ?! )

Av Malin Hedman - 23 juni 2013 09:41

Haft en härlig midsommar med allt vad det innebär...
Trevligt sällskap, god mat, strålande sol, jordgubbstårta, glada barn, lekar, trevliga grannar, och bål!!

Även ledsna barn, myggbett, svett, sockerchock, blåmärken, städning och sömnbrist!!!

Precis som de ska va!

Tillfixad

Fina mannen

Busunge 1

Busunge 2

Mamma å syster Carro under sill lunchen

Gudomlig jordgubbstårta syster Sara gjort

Citronmuffins med lakrits topping!! Även dom av Sara! Mums!!

Lek å bus

Blå himmel

Grabbarna grus

Tårtbakerskan

Syster Lisse

Mamsen på kvällskvisten

Matilda ville inte va me på bild



Nöjd helt enkelt!
Ett år till nästa gång!!

Ovido - Quiz & Flashcards